بررسی و ارسال سفارشبررسی و ارسال سفارش:

بررسی و ارسال سفارش ‏های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‏شوند. (روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است)
فروشگاه اینترنتی اولیوو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‏دهد ولیکن  از ساعت 11 صبح الی 21 ، روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد. کلیه سفارش‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی اولیوو به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏گیرند.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت  کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

فروشگاه اینترنتی اولیوو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‏گیری، پردازش و ارسال می‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی اولیوو محفوظ است.

 

 تکمیل فرم مشخصاتتکمیل فرم مشخصات:

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی اولیوو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین،    مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

 

خرید تخفیف دار

 

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف ) پس از نهایی شدن خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد.

 

 

در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی اولیوو ، سفارشها از طریق اداره پست ارسال می شود، بدیهی است تحویل سفارش بر اساس قوانین اداره پست خواهد بود.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران سفارش خود پرداخت کنند و کد را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه اینترنتی اولیوو  هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.